Пенсійний фонд України опублікував на своєму сайті алгоритм дій роботодавця на випадок, якщо е-лікарняний не відображається.
Так, за рекомендацією Пенсійного фонду України, необхідно зробити наступні кроки:
Крок 1. Перевірити, чи створено листок непрацездатності.
Це може зробити застрахована особа (працівник), яка зареєстрована в особистому кабінеті на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України.
Авторизація застрахованої особи в особистому кабінеті на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України здійснюється за кваліфікованим електронним підписом (КЕП) або Bank ID.
Застрахованій особі з особистого кабінету з пункту меню «Мої листки непрацездатності» надано можливість перегляду своїх листків непрацездатності. Для перегляду доступні, зокрема:
Якщо застрахована особа встановила, що листок непрацездатності сформовано не для того страхувальника, їй необхідно звернутися до страхувальника (за основним місцем роботи) або до Головного управління Пенсійного фонду України за місцем реєстрації страхувальника для перевірки наданої роботодавцем інформації про працевлаштування та трудові відносини, а у разі некоректності/відсутності даних – виправлення у звітності страхувальника.
Крок 2. Виконати дії у випадку, якщо листок непрацездатності не створено (не відображається в особистому кабінеті застрахованої особи).
Якщо листок непрацездатності не створено, це є свідченням, що у процесі обробки медичного висновку про тимчасову непрацездатність виникла помилка.
Щоб з’ясувати причину чому не створено листок непрацездатності, застрахованій особі необхідно зателефонувати до Контакт-центру Пенсійного фонду України та надати інформацію про дату звернення до лікуючого лікаря, номер(и) медичного (их) висновку (ів) про тимчасову втрату працездатності. Консультанти Контакт-центру мають можливість пошуку медичних висновків про тимчасову непрацездатність в Електронному реєстрі листків непрацездатності, після чого інформують заявника про результат обробки медичного висновку або про те, що він не надходив на обробку до Електронного реєстру листків непрацездатності.
Якщо медичний висновок про тимчасову непрацездатність не надходив на обробку до Електронного реєстру листків непрацездатності (надалі – Реєстр), необхідно звернутися до лікаря для направлення такого висновку до Реєстру.
Якщо результат обробки медичного висновку про тимчасову непрацездатність «Непрацездатну особу не знайдено в Реєстрі застрахованих осіб», застрахованій особі необхідно:
Якщо результат обробки медичного висновку про тимчасову непрацездатність «Помилка однозначного пошуку в Реєстрі застрахованих осіб/За направленими персональними даними знайдено більше однієї особи/Перевірте ПІБ та документ особи», застрахованій особі необхідно перевірити в особистому кабінеті застрахованої особи на вебпорталі електронних послуг ПФУ коректність відображення ПІБ та реєстраційного номера облікової картки платника податків:
Якщо результат обробки медичного висновку про тимчасову непрацездатність «Відсутня інформація про трудові відносини на дату початку періоду непрацездатності»:
1) якщо особа, стосовно якої створено медичний висновок про тимчасову непрацездатність, офіційно працевлаштована, необхідно виконати такі кроки:
2) якщо дані про трудові відносини відсутні або недостовірні:
3) у разі наявності недостовірних даних страхувальнику необхідно подати уточнюючий звіт з достовірними даними.
За результатами проведених дій (відповідно до кроку 2) перевірити в особистому кабінеті застрахованої особи та/або страхувальника на вебпорталі електронних послуг ПФУ відображення даних про трудові відносини, поданих страхувальником.
У разі коректного відображення даних про працевлаштування звернутись до лікаря з проханням направити медичний висновок про тимчасову непрацездатність повторно до Електронного реєстру листків непрацездатності.